mandag 16. august 2010

Første natt i ny (eldgammel) seng.

Første natt i ny, gul, impulskjøpt seng. Eller, den er jo ikke ny men eldgammel. Men var den ikke fin?

De to andre sengene har jeg nå funnet midlertidige løsninger på:

1. Hvit, gammel seng - blir dukkeseng på Olivia sitt rom.

2. Sprinkelseng fra IKEA. Der jobber jeg fortsatt med å finne en løsning. Men den kommer nok snart. Akkurat nå har jeg forsøkt å gjemme den bak døra.

Mannen min bare himler med øynene og lurer på når jeg kommer med en seng til. Men hvem kan motstå en slik seng til bare 100 kroner?!

8 kommentarer:

  1. For en nydelig seng! Jeg forstår godt at du bare måtte ha denne her! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin seng og for 100 kroner er den jo et røverkjøp!

    SvarSlett
  3. Ja, det var en kjempe fin seng. Og til bare 100 kroner, så skjønner jeg at du ikke kunne motstå!! :)
    Den nye sengeeieren ser ganske fornøyd ut!! :)

    SvarSlett
  4. Bare to løsninger på for mange senger:
    1: Selg dei du ikkje treng
    2: Få fleire unga! (hehe)
    Den nye/eldgamle gule kan jo til og med vokse med barnet, så den kan ho ha heilt til konfirmasjonen, ca... Så da, ja altså, d e jo logisk.
    Forresten; vi hadde to sånne gamle kvite skuvsenger. Og då vi kjørte varebil (Toyota HiAce) så passa dei akkurat inn i "bagasjerommet", og så kuffertane under. Så då putta vi jentene i kvar si seng, sang nattesangen og kjørte på ferie - om natta. Deilig for både oss og dei. Men neppe heilt lovleg - i alle fall ikkje no.
    Så alternativet; reiseseng, går nok ikkje, nei.
    t. Birgitte

    SvarSlett
  5. hihi di shoppe mus! Men den senga var knallfin- åhh..jeg vil også ha ei lita jente som jeg kan legge i ei lysegul seng...ghhii. Du finner nok ut av det...kanskje dere kan kjøpe hytte? Eller ha en av sengene hos svigers slik at dere slipper drasse på reiseseng hvis de små skal overnatte? Ellers så forsvinner nok ikea-senga på et blunk på finn.no . Good luck duck :-)

    SvarSlett
  6. For en flott seng! Jeg drømer om en slik seng til min datter, og kjempe gøy å se en slik her inne hos deg! Virkelig et kupp du har gjort.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar