lørdag 12. januar 2013

En halv fot på vei inn i 2013


Som vanlig ligger jeg litt på etterskudd.

I går kveld måkte jeg de siste englene og et par jesusbarn ned i krybba pappesken. Følte at jeg akkurat hadde hengt opp julestjerna, og skaffet nytt batteri til adventsstaken. Og at jeg nettopp hadde  beskylt ingeniøren for å ha tilintetgjort fjorårets julepynt.

Plutselig er nyttårssalget over og stjerna skal på loftet igjen. Forhåpentligvis i en pappeske vi finner igjen neste år.


Da jeg ryddet kom jeg over en boks pepperkaker. Fra kakeboksen med de ekstra fine, de som vi skulle spare til jul. Kanskje skal jeg la de ligge til oktober, og kjenne på følelsen av å være tidlig ute..

1 kommentar:

  1. Hehe, virker skummelt kjent. :-D

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar