søndag 13. juni 2010

Hvis noen lurer....


Jeg har hatt et par dagers blogge-fri, til glede for både mann, barn og blomsterbed. Men da jeg omsider fikk sneket meg inn på kontoret i dag for¨å sjekke bloggen, hadde jeg jammen fått to utfordringer fra pia og bustenellik i den virituelle verden. To morsomme damer som jeg ofte sitter og ler høyt av, forresten.

Første utfordring var å republisere bilde nr 10 i bloggen. Så hvis noen lurer på hva jeg skrev om denne hullete ullbuksa... ta en titt  her. (Noen nevenyttige ull-tips).

Andre utfordring krever litt flere kalorier kjenner jeg.  Å skrive hele syv ting om seg selv.

1. Jeg har to barn som er 1/4 italienere. Hvordan det henger sammen kan jeg komme tilbake til senere hvis noen lurer.

2. Jeg prater i søvne. Og av og til våkner jeg opp og tenker / sier ivrig at DETTE må jeg skrive om i bloggen i dag - før jeg ser meg rundt, forvirret, for så å legge meg ned igjen på puta...

3. Jeg liker å si / late som jeg lager all mat fra grunnen av. Men sannheten er, at jeg ofte "jukser" litt. (som Ingrid Espelid ville ha sagt).

4. Jeg prater mye med meg selv, også i våken tilstand. Har det ofte riktig så hyggelig der jeg og meg selv har lange, intelektuelle samtaler. Nå betyr ikke dette at jeg ikke har venner eller andre å prate med. Joda, men jeg har en munn som liker å skravle enten det er folk i nærheten eller ikke.

5. Jeg jobber i kommunen. Og jeg har fått innvilget 1/2 time ammefri morgen og ettermiddag, så vet dere det.

6. Jeg har tilbringet en stik julaften på Gardemoen. Julemiddagen besto av nudler fra kiosken og det ligger i sakens natur at dette ikke var frivillig.

7. Jeg må alltid ha på meg solbriller på 17 mai fordi jeg begynner å grine av nasjonalsangen.

Da vet dere det! Håper dere nå føler at dere kjenner meg et hakk bedre. Jeg sender utfordringene videre til  susan og divamamma


Ha en fortreffelig søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Jeg ække dame - jeg er jente fortenk! :p

    Nå lærte jeg masse nytt om deg, moro :-) Det med OSL-julaften hørtes i grunn bånn i bøtta ut, og det med kvarte italienere vil jeg gjerne høre mer om, hihi :-)

    Og jammen er det godt å høre at det er flere som prater med seg selv. Puh!

    Ha en fin kveld og en god natt :-)

    BUsteklem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar