onsdag 9. juni 2010

Flink pike

Det blir et sent innlegg i kveld. Jeg har nemlig vært ute på vift i kveld, og kom til stengt P-port i parkeringshuset i byen, 45 minutter for sent etter at p-tiden hadde gått ut. Sjokkert og stum så jeg på den stengte porten. I rent sjokk og vantro visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg løp derfor en runde rundt p-huset, for å se om det "tilfeldigvis" skulle være en åpen bakdør en plass, mens jeg sendte en stille bønn til oven..

Da jeg kom tilbake med lett astma etter en joggetur på høye hæler - stod porten åpen.
Heller ingen bot på ruta. Jeg har tydeligvis vært snill pike den siste uka.

2 kommentarer:

  1. Huff, synes jeg kjenner på frustrasjonen din fra igår kveld. Trøtt, lengtet etter senga, hvem skal jeg ringe?, osv.
    Godt det ordnet seg.

    SvarSlett
  2. Award til deg hos meg miss :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar