torsdag 22. juli 2010

Livstegn fra Italia

For de av dere som kanskje begynte aa bli bekymret over lite blogging siste tiden; her kommer et lite livstegn. Jeg befinner meg i Italia, karbohydratenes hjemland, der jeg koser meg med mann og barn, pizza, vin og pasta.
Var nesten blakk saa matte inn paa nettbanken og "ommooblere" litt paa et par kontoer, saa ordnet det seg.. hehe.
Blir ingen bilder i dag. Tiden er knapp, jeg har vel faatt sann ca 15 minutter fritid til aa gjoore akkurat det jeg vil!! Og da loop jeg inn hit.
Vi er i Bolsena, en liten by et par timer fra Roma. Vi har vaert paa stranden hver dag men etter at jeg hadde et lite "stunt" - har vi skiftet stamplass.
Tiden er ute. Vi blogges.

4 kommentarer:

  1. Har veldig lyst å høre hvastuntet ditt var jeg ;-P Håper dere koser dere!

    SvarSlett
  2. Så utrolig deilig, vi har også kost oss i Italia. Veldig nyskjerrig på stuntet ditt forresten

    SvarSlett
  3. He he, sånn blir det etterhvert - klarer ikke å holde seg unna...
    Kos dere videre!

    SvarSlett
  4. Heisann. Så koselig blogg du har. Jeg har lest og smilt og humret litt, og gleder meg til å komme tilbake hit å lese mer, så derfor legger jeg med til som følger!!
    Fant forrsten veien hit via ditt søte innlegg om blåbær hos foreldremanualen! :)
    Håper ferien fortsatt er bra!
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar