mandag 23. august 2010

"Området er videoovervåket"

Denne snertne saken kom i posten i dag;


Først tenkte jeg det var en type verktøy... men etter å ha studert den et par minutter konkluderte jeg med at det så ut som et videokamera.

Ganske riktig, det er visst vårt nye videokamera til garasjen. Til overvåkningen vel og merke. Hva er vel en fersk garasje uten et klekkelig overvåkningssystem (?) Slik er det å være gift med en ingeniør, stadig vekk nye og teknologiske løsninger i hverdagen!

Nå kan jeg og Mannen sitte i stuen med en diger monitor og følge med på hvem som eventuelt skulle finne på å luske rundt på gårdsplassen. Nå kan jeg være forberedt på eventuelle dørselgere eller hunder som tisser på garasjeporten....

Nå mangler vi bare et skilt med "Vokt deg for hunden" - så er det ingen bander fra Riga som tør nærme seg huset vårt. Nå er jeg imidlertid allergisk for hund, men en annen variant med minst like stor effekt kunne vært; "Vokt deg for Mannen" eller;
"Vokt deg for denne kvinnen. Hun har pepperspray og lange negler." (med et bilde av meg under).

Ingen kan si vi ikke tar sikkerhet på alvor.



Dette var mitt bidrag i månedens tema "En morsommere hverdag" på foreldremanualen.

4 kommentarer:

  1. Da slipper du å lukke opp for luskende NRK-menn også :p Men må si jeg ble litt nysgjerrig på hva som er i garasjen din, siden den får overvåkningssystem, hehe :p

    SvarSlett
  2. Så nå må jeg slutte å luske rundt der på kveldstid?

    SvarSlett
  3. bustenellik: Nei det kan du si... en grønn bruktbil blant annet. Sånn er det med en Mann som synes duppedingser er gøy ;=)

    SvarSlett
  4. Jøss! Ja, jeg tror ikke jeg har noe mer å si enn...jøss. ☺

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar