søndag 22. august 2010

SKREKK. Og advarsel!

Dette skulle egentlig blitt et innlegg i mat-kategorien med min hjemmelagde Pizza.
Men beklageligvis må det istedenfor bli en ADVARSEL.
En advarsel mot Euroshopper`s såkalte "bakepapir" som tydeligvis ikke tåler varme uten å ta fyr.
Og ja, jeg har sjekket at det ikke var matpapir.

Jeg hadde akkurat stappet en pizza inn i ovnen i går kveld , og nynnet fornøyd mens jeg måkte opp havregryn fra gulvet. (En helt vanlig lørdag med andre ord).

Da ser jeg plutselig flammene slikke inni ovnen! Instinktivt ropte jeg BRANN så det jomet sopran i veggene, før jeg åpnet ovnen og pisket pizzaen med en gulpeklut.

...Nå sitter jeg her og lurer på hvilke sanksjoner jeg skal pønske ut ovenfor Euroshopper.

Når det gjelder feil i produkter jeg ærlig og redelig har betalt for - er jeg ikke nådig. Mulig det her er sunnmøringen i meg som våkner til liv.

Da jeg fant et lite bein i kyllingkjøttdeigen til Prior feks, skrev jeg et brev, og fikk 300,- kr i kompensasjon.
Og da mitt Anton Berg marsipanbrød for ca 10 år siden var hardt, fikk jeg en eske med Anton Berg marsipanbrev i posten sammen med et hyggelig brev.

Kan ikke si det frister like mye med en pappeske med bakepapir fra Euroshopper. Jeg er imidlertid åpen for forhandlinger. Mulig vi kan komme til enighet, la oss si mot et fint lite beløp inn på konto, og så blir det ingen flere blogginnlegg om Euroshopper.

Nå tipper jeg de snart skjelver i buksene... Man skal nemlig ikke kimse med dårlig matpapir. De risikerer å erte på seg en hær av husmødre i bloggeland.

8 kommentarer:

  1. Guri, så skummelt da :(
    Tyn de skikkelig, så skal du gjerne se store summer inn på konto. Man skal ikke undervurdere makten til en god blogger ;))

    SvarSlett
  2. Uff,godt det gjekk bra... Der ser ein kor viktig det er som husmor å alltid vera i nærheten av komfyren. ;) Eg for min del sit akkurat å meskar meg med snoperi frå Nidar - ei heil eske som kom i posten etter at eg returnerte ein sjokolade tidlegare i sommar.

    SvarSlett
  3. Huff, JEG skal hvertfall ALDRI ha bakepapir fra euroshopper etter dette. Det kan du hilse og si! :)

    SvarSlett
  4. Dette kunne jo enda skikkeleg gale. Det er klart du må gje beskjed. Euroshopper må legge seg flate, elles kan dei få alle oss innpå her på nakken + TV2 hjelper deg.

    SvarSlett
  5. Bedriftene har nok ikke tenkt over "husmorblogger" som en potensiell trussel. Dumt av dem. Hos meg er det for tiden Get som får gjennomgå... Men, det tar hvertfall ikke fyr i annet enn sinnet mitt. Dette var jo rett og slett farlig! Tenk om du ikke hadde vært på kjøkkenet :O Venter i spenning på oppfølgeren til denne ;-)

    SvarSlett
  6. Ja nå tenker jeg Euroshopper skjelver i buksene altså, og det med god grunn.

    Forøvrig bra at det gikk godt altså, sånt skal jo bare ikke skje.

    SvarSlett
  7. Oj, det hørtes skummelt ut!! Venter spent på reaksjon fra euroshopper.. Du får legge ved blogginnlegget og kommentarene fra husfruer som vil boikotte de mfor all fremtid... så tenker jeg du får en klekkelig erstatning jeg.. :-)

    SvarSlett
  8. Uff.. det hørtes ikke noe særlig ut. Godt du var rett i nærheten da det skjedde!!
    Kjekt å vite at vi skal holde oss unna bakepapir fra Euroshopper.
    Vi har også gjort noen vellykkede klager til feks Småfolk og Freia. Hadde babymat og sjokolade i ukesvis etterpå!! :)
    Så bare press på hos dem du. Håper bare ikke du får en årsforbruk med bakepapir da..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar