mandag 6. september 2010

Likhetstrekk ?

Jeg lurte litt på hvilket blogg-tema jeg skulle ta for meg i dag.
Siden det er mandag og jeg har brukt opp de siste hjernecellene på jobb, blir det et kort light- innlegg.


Mulighetene er likevel mange, det er bare å ta seg en liten titt i hagen eller inni huset. Det er nok av stoff å ta av for å si det sånn. Valget stod blant annet mellom noen kålspiste rødbeter uti hagen.....
 
...Og en mer "hjemme hos oss på en vanlig mandag-repotasje".
Valget falt på den sistnevnte siden rødbetene ikke var så mye å skryte av.


Det er kanskje ikke så mye å "skryte av" dette heller,  Mann og barn utover stuegulvet mens de titter på tidenes mest spektakulære oppfinnelse.; Tv`en.
 
Jeg synes jeg ser noen likhetstrekk når jeg sitter og ser på de ivrige bakhodene deres..

1 kommentar:

  1. Jeg snakket med en venninne idag om innbrudd og verdier. "Vi har bare 2 ting som er verdt å stjele hjemme hos oss" sa jeg. "TV'n og laptop'en". Ja, sånn har verden blitt.
    Synes forøvrig det så koselig ut på en mandag hos dere. Ha en fin uke.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar