søndag 25. april 2010

Dagens tørre spøk. Og en mørk sky på himmelen..

Av og til når jeg kjeder meg så får jeg litt dårlig humor. Tror jeg har arvet det etter mamma.

I dag har det vært en deilig slappe av - innedag siden vi var litt trøtte, babyen min og jeg. Uansett, jeg har som regel et par, tre telefoner til Mannen på jobb i løpet av en dag. Særlig nå når jeg er hjemme i permisjon. Det er som regel svært viktige spørsmål eller informasjon som ikke kan vente til han kommer hjem.

Ekstra gøy hadde jeg det i dag da jeg ringte Mannen på jobb i 15-tiden.

Meg: - Har du sett ut av vinduet eller?? (andpusten og ivrig) - Askeskyen er over Kongsberg akkurat nå. Og huset vårt er dekket av et grått askelag!
Mannen: (med en mindre entusiastisk stemme) - Å ?
Meg: Jaaa! .. helt sant! Har du ikke hørt nyhetene? Har du sjekka bilen?
Mannen: Du tuller nå?
Meg: Okey da. Er jeg ikke festlig?!
Mannen: Jo, veldig.. Du, jeg må faktisk jobbe litt jeg nå... hvis ikke da var noe mer, viktig..? Ok, Hadet bra!










En faretruende sky rett over huset vårt. Kanskje jeg ikke var så morsom likevel?
Hvis huset vårt blir dekket av aske vet jeg om en person som ikke vil tro meg når jeg ringer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar