søndag 25. april 2010

Menn og garasje, del 2.

Etter gårsdagens innlegg så har jeg tenkt litt på hva jeg skrev . Om garasje og om menn.
Og ikke minst om min mann. Jeg har vært i det filosofiske hjørnet i dag faktisk.

Tenkte det var på sin plass å stille min mann i et bedre lys i dag. Etter gårsdagens innlegg ser dere vel for dere en Mann som konstant går rundt med drill og ikke bryr seg om familien overhodet. (Det med drill er litt sant, men han er også en fin, fin familiefar). Men jeg ville ikke ha bytta han ut med en veik, kontor-rotte som bruker selvbruningskrem og er redd for å få skitt under neglene. Pjutth! Det føles godt å få det ut!

En ekte mann for meg er en mann som kan sette sammen et IKEA-kjøkken (minimumskrav) og kløyve litt ved om det trengs. Men en ekte mann er heller ikke redd for å få litt gulp på skjorta, og lar seg ikke skremme av et bleieskift.

Så dette var til forsvar for Mannen som ikke hadde gjort noe galt i går annet enn å nevne at han hadde lyst til å bygge en garasje i pappapermisjonen... stakkars. Det kunne nok vært mye verre.

Hils på min mann, byggmesteren! En trivelig og nevenyttig familie-far.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar