lørdag 10. juli 2010

Nytt kamera og garasje i solnedgang

Jeg har gått i dagevis og ventet på mitt nye kamera. "Bryllupsgaven" fra meg til min mann, som egentlig var en gave til meg selv / versus svar på  høytalerene som jeg fikk i "bryllupsgave".

Vel. Det ble en dyr bryllupsdag hvis man er litt etterpåklok.

I dag kom den lille saken i posten... Og siden det har jeg diskret lusket rundt i buskene og testet ut diverse funksjoner.
Her har vi feks garasje i solnedgang, med duse farger for en romantisk stemning. I bakgrunnen kan dere skimte vår grønne, 10 år gamle bruktbil. Også med duse farger.


(Uten duse farger og på nært hold ser ikke bilen fullt så dus ut).

Dette er altså resultatet av et par måneders pappapermisjon og fint vær. Slett ikke verst.

Det er mange effekter på vårt nye kamera. Jeg tipper vi vil få mang en hyggelig stund fremover, kameraet og jeg. Jeg må jo også få lov til å ha en hobby, jeg som ikke bygger garasjer og sånn.

1 kommentar:

  1. Ja, du får bare teste ut! Her sitter vi og svetter, og hører musikken fra byen.
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar