onsdag 31. oktober 2012

En ny side dukker opp... søm-siden.

Jeg fikk i oppdrag å sy en liten sak, kjolen til "Monster high" -  som visstnok er ekstremt moderne nå, særlig om 


Plutselig oppdager jeg en ny, og til nå totalt ukjent side ved meg selv. Jeg syr!

..Bare synd at bildet ble litt uklart, slik at ikke den nederste hardangersømmen kom til syne. Brukte nemlig veldig mye tid på akkurat den. De som kjenner meg godt, vet jo at jeg er ekstremt nøye og bruker særs god tid på slike små, men dog viktige detaljer. 

Da jeg endelig var ferdig med kostymen, og trodde jeg kunne puste lettet ut - dukker lillesøster opp. 
Hun ville være prikk lik storesøster som vanlig. 

Nå håper jeg bare at ikke også Mannen dukker opp og vil ha kostyme. Er helt tom for stoff. 







2 kommentarer:

  1. Jenny da! Du er jo et naturtalent!! Nå ser jo ikke jeg detaljene på bildet, men som du sier så kjenner jeg deg jo ganske godt så da vet jeg vel at du er nøye på sånt ;-) Sakarias ønsker seg nok løvekostyme til neste utkledning (går i Løvenes konge om dagen) så han ønsker seg det til jul...hehe..u fix?

    SvarSlett
  2. hehe, sally.. det er en grunn til at du ikke ser detaljene for å si det sånn :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar